کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهتر از خدمات سایت سل تاک به دقت ملاحظه بفرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت سل تاک و استفاده از خدمات ارائه شده توسط سل تاک به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات سل تاک است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سل تاک از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی سل تاک منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
در صورتی که تغییراتی در قوانین مندرج ، رویه‏‌ها و خدمات وب سایت سل تاک در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به فردی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است اقدام به خرید یا استفاده از خدمات وب سایت سل تاک می‌کند.

با توجه به اینکه سل تاک یک وب سایت خرده فروشی است که فقط به صورت آنلاین فعالیت می‌کند، بر طبق تعاریف قانون تجارت الکترونیک ، مشتری یا مصرف‌ کننده عبارت است از هر شخصي است كه به منظوري بجز تجارت يا شغل حرفه اي ، اقدام به خرید کالا مي كند.

تعریف فروشنده و بازاریاب

سایت سل تاک در حوزه های مختلف بازاریاب یا فروشندگانی دارد . کلیه محصولات ارایه شده در وب‌سایت سل تاک توسط این فروشندگان عرضه و به فروش می رسد. بدین ترتیب که این فروشندگان با سل تاک همکاری کرده و محصولات موجود در سایت سل تاک را به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند. و پس از فروش هرکالا ، پاداش و پورسانت دریافت میکنند و فروشنده شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصولات موجود در سایت سل تاک را  به فروش می رساند. لازم به ذکر است اعتبار فروشنده‌ها توسط سل تاک بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ می‌شود.

فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود.

خریداران حداکثر تا قبل از ارسال سفارش، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند.

زمان ارسال سفارش محصولات متفاوت است و ارسال سفارش به تهران نیز با سایر شهرستان‌ها متفاوت می‌باشد.

در صورت تاخیر در ارسال و یا وجود هر گونه مشکل برای تحویل کالا این موضوع از طریق تماس تلفنی یا پیامک در اسرع وقت به خریدار اطلاع رسانی می‌شود. درصورت عدم تامین کالا بعد از 48 ساعت، سفارش شما بصورت سیستمی لغو خواهد شد. و مبلغ آن طی 24 ساعت عودت داده می شود.

نحوه برگشت از فروش کالاهای فروشندگان طبق رویه وب سایت  سل تاک است، ضمن اینکه فروشنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده می‌گیرد.

خدمات پس ‌از‌ فروش سل تاک تنها درصورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای فروشندگان را می‌پذیرد که این درخواست نهایتا تا 3 روز پس از تحویل کالا در وبسایت ثبت شده باشد.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از خدمات و محصولات فروشگاه اینترنتی سل تاک استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و دیگر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و یا پروموشن‌ها، امکان دارد فروشگاه اینترنتی سل تاک برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه پیامک‌ها و ایمیل‌ها ندارند می‌توانند عضویت خود از طریق پروفایل خود لغو نمایند.

هم‌چنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتریان در پروفایل خود ثبت می‌کنند به عنوان اطلاعات رسمی کاربران شناخته می‌شود و هرگونه ارتباط با کاربر از طریق ایمیل و تلفن ثبت شده توسط خود کاربر در پروفایل او است لذا هنگام وارد کردن اطلاعات دقت کافی را داشته باشید.

توجه کنید که شماره های 09366077416 و 50004001477116 و 04433458032 تنها شماره هایی می‌باشد که سل تاک از طریق آن اقدام به برقراری ارتباط( تلفنی ، پیامکی ، واتس آپ) با کاربران و مشتریان خود می‌کند.

در صورت مشاهده پیامک و یا هر گونه ارتباط به نام سل تاک از راه های دیگر غیر قانونی بوده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف برای جلوگیری از سواستفاده و پیگیری قانونی موضوع را از طریق تلفن های پشتیبانی به سل تاک اطلاع دهید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

وب سایت سل تاک به تمام اطلاعات شخصی کاربران احترام گذاشته و در حفظ این اطلاعات مسئول می‌باشد.

اطلاعات شخصی که شما کاربران در اختیار سایت سل تاک قرار می‌دهید در ابتدا جهت احراز هویت کاربران و در مرحله بعد جهت پیگیری‌ها و ارتباطات لازم و ضروری بین کاربران و کارشناسان سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وب سایت سل تاک حق هیچ گونه استفاده دیگر از این اطلاعات را ندارد و نمی‌تواند آن‌ها در اختیار سایر افراد و ارگان‌ها قرار دهد.

اطلاعات شما نزد وب سایت سل تاک کاملا محرمانه می‌باشد.

تنها در یک صورت وب سایت سل تاک می‌تواند اطلاعات شما را باتوجه به اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور شرکت موظف باشد اطلاعات شخصی مشتری را در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.

سل تاک محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر 18 سال به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات سل تاک ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط سل تاک جزئی از اموال وب سایت سل تاک محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار سل تاک است و حق نشر و استفاده از آن با نام وب سایت سل تاک بلا مانع است.
علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط سل تاک و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار سل تاک است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

کاربران به هیچ عنوان نباید رمز و اطلاعات حساب کاربری خود را در اختیار دیگران قرار دهند مسئول حفظ و نگهداری اطلاعات حساب کاربری خود کاربران می‌باشند.
مسئولیت فعالیت‌هایی که تحت حساب کاربری و رمز عبور صورت می‌پذیرد با کاربر مربوطه می‌باشد.
لذا در حفظ و نگهداری اطلاعات خود دقت لازم را داشته باشید.


تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی  www.selltalk.net – www.selltalk.ir است. سل تاک هیچ وب‌سایت دیگر و یا هیچ شعبه فیزیکی یا انباری در هیچ کجا ندارد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. سل تاک به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت سل تاک به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. فروشگاه سل تاک همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای سل تاک محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.


- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب بانکی مشتری واریز خواهد شد.

باتوجه به اینکه سل تاک اطلاعات بانکی مشتریان را در اختیار ندارد کلیه استرداد وجه ها بصورت حواله پایا از طریق شماره شبای ارائه شده از طرف مشتری انجام می پذیرد. مسئولیت تاخیر در پرداخت به دلیل اجتناب کاربر از ارائه شبا به عهده مشتری می باشد.

سل تاک مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای سل تاک محفوظ است.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت سل تاک ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای سل تاک محفوظ است. سل تاک در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 24 الی 48 ساعت کاری به شماره حساب شبای اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت سل تاک می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس دقیق به همراه پلاک و کدپستی ، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، سل تاک جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد .نمایند

کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاه‌‌های اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لذا خریداران محترم می بایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند.

لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارت‌های سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.

با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود با وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.

همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.

امکان پرداخت در محل در سایت سل تاک وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.

از آنجا که سل تاک یک وب ‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط سل تاک بررسی و در صورت تایید، پردازش گردد.

تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد

در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
- در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه سل تاک ، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده می‌شود.

لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان فروش ویژه سل تاک که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد (inc) سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که سل تاک هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس دقیق به همراه پلاک، واحد ، کدپستی ، شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، الزامی و به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، هزینه های پستی ناشی از ارسال و بازگشت کالا ، به عهده خریدار و ارسال مجدد نیز با هماهنگی با مشتری انجام خواهد شد .ضمنا مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد نمایند.

خسارت هنگام حمل و نقل

فروشگاه سل تاک همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب فرستنده و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و سل تاک تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به پشتیبانی سل تاک اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به سل تاک ارسال شود.

ضمانت بازگشت وجه سل تاک

از طریق سامانه ضمانت بازگشت پول سل تاک ، کالای خریداری شده را دقیقا با همان مشخصات تحویل میگیرید.در غیر این صورت تمامی مبالغ پرداخت شده شما به حسابتان برگردانده میشود

مشتری جهت استفاده از سرویس فوق لازم است که در صورت وجود هر گونه مغایرت یا اشکال فنی در کالا نهایتا ظرف مدت 3 روز از تاریخ تحویل ، شکایت خود را در پروفایل کاربری خود ثبت نمایند . ثبت شکایت می بایست فقط از طریق پروفایل کاربری اعلام شود و اطلاع رسانی از طریق تماس تلفنی یا پیام رسان ها مورد قبول سایت سل تاک نمی باشد.

همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش سل تاک کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.

آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.

برای استفاده از سرویس ضمانت بازگشت وجه سل تاک دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته‌بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط  سل تاک دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.

در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در سل تاک  به اتمام برسد، و سل تاک امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی

اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وب‌سایت سل تاک ، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط در سایت اقدام کند. همچنین،نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و سل تاک مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین سل تاک مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.

درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه سل تاک در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
- در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، سل تاک صرفا هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برمی‌گرداند.

سل تاک نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.

نظرات کاربران

بخش نظرات و پرسش و پاسخ در وب سایت برای ارائه خدمات بهتر و رفع اشکالات در نظر گرفته شده است.
کاربران می‌توانند نظرات خود و یا هر گونه سوال را در این بخش بگذارند کارشناسان در اسرع وقت به نظرات و سوالات شما پاسخ می‌دهند.

شرایط و قوانین درج نظر

سعی کنید برای درج نظرات خود از کیبورد فارسی استفاده کنید و متن خود را به صورت فینگلیش تایپ نکنید.

برای نظر و پرسش خود ترجیحا از یک عنوان درست بهره بگیرید.

پرسش شما می‌بایست مختصر و روشن باشد تا دیگر کاربران از نجربیات سایر خریداران استفاده کنند.

می‌توانید از تجربیات شخصی خود در نظر دهی استفاده کنید.

نظرات خود را با صراحت کامل و بدون هیچ اغراقی در مورد معایب و مزایا محصول بگویید.

کاربران هنگام ارسال نظرات باید از ادبیات و لحن درست استفاده کنند.

در نظردهی نباید لینک سایت های دیگر را قرار دهید.( در این صورت نظر شما پاک خواهد شد)

نظر شما باید مستقیما در ارتباط با محصول مرتبط باشد نه سایر موارد.

از گذاشتن شماره تماس، آدرس شبکه اجتماعی و هر اطلاعات شخصی دیگری در بخش نظرات خوددداری کنید.

از پرسیدن آدرس فروشگاه ها در نظرات خود داری کنید.

محتوا

وب سایت سل تاک تمام تلاش و دقت لازم را برای ارائه خدمات بهتر به کار می‌گیرد.در این میان ممکن است گاهی با خطا و یا اشتباه نیز روبه رو شود.

در بخش تولید محتوا نیز ما سعی داریم از محتوا اصیل و معتبر جهت ارائه اطلاعات و توضیحات مرتبط با محصول استفاده کنیم.

محتوا استفاده شده تنها برای معرفی و شرح یک محصول می‌باشد و به هیچ عنوان به معنای تایید محصول نیست.
اما در صورت وجود مغایرت در مشخصات فنی محصول و کالای دریافتی مراتب را به کارشناسان اطلاع دهید تا شما را راهنمایی کنند.

سیاست قیمت گذاری

کلیه قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در سل تاک قیمت‏‌های خرده فروشی است که همگی توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است

قیمت هر کالا مشخصا ذکر می‌شود و خریدار قبل از هر سفارش می‌تواند قیمت محصول را با قیمت سایر فروشگاه‌ها مقایسه کند و بعد از آن اقدام به خرید نماید.

با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، سل تاک نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، سل تاک موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه ، ارسال کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

نمایندگی

وب سایت سل تاک در هیچ نقطه از کشور نمایندگی فروش یا انباری ندارد و کلیه خدمات و تراکنش های مالی از طریق وب سایت سل تاک پردازش می شود .